Joc de Societate 7 in 1 Family Games Joc de masa

109,00 Lei
Joc de masa 7 in 1 ineractiv , sah,table,dame, ludo, serpi si scari, gastele, nu te supara frate.
In stoc

Durata de livrare: 2 -3 zile lucratoare

Transport 14.9 Lei
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 1999 Ai nevoie de ajutor? 0770642341
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Joc de Societate 7 in 1 Family Games
Joc ineractiv de masa pentru 2 sau 4 jucatori ce include 7 jocuri si accesorile necesare jocurilor.
Joc de masa pentru toata familia ce sa jucam?:sah, nu te supara frate, dame, table, jocul cu serpi si scari, jocul gastelor, sau ludo nu trebuie sa cauta toate jocurile le avem acum pe toate intr-unul singur .
Joc de masa  pentru o seara in familie relaxanta si de jocuri .
Jocul este fromat din :
Placa de baza ce are 4 colturi si zaruri incorporate trageti de sunurile din capat si zarul se va invarti, acum nu mai aveti cum sa perdeti zarurile
Placa de baza are 2 planse deja incorprate : jocul cu gastele si tabla de sah
Include si inca 4 planse cu jocurile:Ludo ,Nu te supara Frate, Table, jocul cu scari si sarpe
Piese de sah
Piese de table
2 Zaruri
Pioni
Accesorile sunt introduse in cele 4 sertare din joc apasati usor pe cele 4 culori si desfaceti.
Jocul serpi si scari:

scopul jocului. Scopul jocului este acela de a fi primul jucător care ajunge la sfârșit prin trecerea prin bord, de la pătratul 1 până la pătratul 100. Veți merge prin bord de la bază până la partea superioară, spre dreapta, spre stânga și așa mai departe. pe.

Stabiliți ordinea jucătorilor. Fiecare rotește zarurile. Persoana care atrage cel mai mare număr începe mai întâi, cel care ia al doilea cel mai mare număr, joacă al doilea și așa mai departe. Dar nu mișcați încă pionul.

Cum să joci șerpi și scări șerpi treaptă conținut Pași Sfaturi Materiale necesare este un joc care a generat generații de copii și adesea inclusiv părinții lor! În afară de ușor de jucat, este, de asemenea, o mulțime de distracție. Dacă ați pierdut regulile sau ați construit propriul forum de șerpi și scări, iată un memento a regulilor dvs. simple. pași Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 1 1 Luați materialul. Consultați secțiunea "Materiale necesare". 2 Înțelegeți scopul jocului. Scopul jocului este acela de a fi primul jucător care ajunge la sfârșit prin trecerea prin bord, de la pătratul 1 până la pătratul 100. Veți merge prin bord de la bază până la partea superioară, spre dreapta, spre stânga și așa mai departe. pe. 3 recommended by Mgid Mgid Bărbați, nu aveți nevoie de Viagra dacă o faceți o dată pe zi Află acum! Stabiliți ordinea jucătorilor. Fiecare rotește zarurile. Persoana care atrage cel mai mare număr începe mai întâi, cel care ia al doilea cel mai mare număr, joacă al doilea și așa mai departe. Dar nu mișcați încă pionul. Imagine intitulată Redați șerpi și scări Pasul 3 4 Începeți să jucați. Urmând ordinea definită anterior, primul jucător care a atras 1 în matriță intră în bord (uneori se utilizează numărul 6). Fiecare jucător ulterior trebuie să ia 1 (sau 6) pentru a intra în bord, de asemenea. După ce a intrat în bord, jucătorul trebuie să rostogolească zarurile din nou pentru a vedea câte pătrări poate trece prin el inițial. Poziționați pionul în pătratul corespunzător. Fiecare jucător poate roti doar o singură dată pe turn.

Cum să joci șerpi și scări șerpi treaptă conținut Pași Sfaturi Materiale necesare este un joc care a generat generații de copii și adesea inclusiv părinții lor! În afară de ușor de jucat, este, de asemenea, o mulțime de distracție. Dacă ați pierdut regulile sau ați construit propriul forum de șerpi și scări, iată un memento a regulilor dvs. simple. pași Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 1 1 Luați materialul. Consultați secțiunea "Materiale necesare". 2 Înțelegeți scopul jocului. Scopul jocului este acela de a fi primul jucător care ajunge la sfârșit prin trecerea prin bord, de la pătratul 1 până la pătratul 100. Veți merge prin bord de la bază până la partea superioară, spre dreapta, spre stânga și așa mai departe. pe. 3 recommended by Mgid Mgid Bărbați, nu aveți nevoie de Viagra dacă o faceți o dată pe zi Află acum! Stabiliți ordinea jucătorilor. Fiecare rotește zarurile. Persoana care atrage cel mai mare număr începe mai întâi, cel care ia al doilea cel mai mare număr, joacă al doilea și așa mai departe. Dar nu mișcați încă pionul. Imagine intitulată Redați șerpi și scări Pasul 3 4 Începeți să jucați. Urmând ordinea definită anterior, primul jucător care a atras 1 în matriță intră în bord (uneori se utilizează numărul 6). Fiecare jucător ulterior trebuie să ia 1 (sau 6) pentru a intra în bord, de asemenea. După ce a intrat în bord, jucătorul trebuie să rostogolească zarurile din nou pentru a vedea câte pătrări poate trece prin el inițial. Poziționați pionul în pătratul corespunzător. Fiecare jucător poate roti doar o singură dată pe turn. Imagine intitulată Redați șerpi și scări Pasul 4 5 Continuați să jucați. șarpe: Dacă un jucător se oprește la capul șarpelui, ar trebui să-și alunece pionul în pătrat cu vârful acestuia. scară: Dacă un jucător se oprește într-un pătrat cu fundul uneia dintre scări, trebuie să își mute pionul în pătratul de sus a scărilor și să continue de acolo.

Finalizați jocul. Primul jucător care ajunge la pătrat 100 este câștigătorul, dar trebuie să ia numărul exact pe matriță pentru a opri la marcajul 100.

Jocul cu gastele  cum se joaca

• Regulament: Pentru a stabili cine începe, fiecare jucător va da cu zarul. Jucătorul care obține cel mai mare număr va începe jocul, urmat de persoana aflată la stânga sa, șamd. Jucătorul dă cu zarul și mișcă gâsca sa corespunzător numărului obținut prin adunarea cifrelor obținute cu cele două zaruri. Când gâsca ajunge pe un câmp special, jucătorul trebuie să respecte cerința câmpului respectiv. Iată lista câmpurilor speciale și regulile care trebuie urmate când o gâscă ajunge pe ele: Câmpurile „gâscă“ (5, 9, 14, 18, 23, 27, 32, 36, 41, 45, 50, 54, 59): jucătorul avansează cu suma cifrelor obținute pe cele două zaruri;
• Câmpul 6, „podul“: jucătorul merge la câmpul 12;
• Câmpul 19, „casa“: jucătorul stă pe loc o tură;
• Câmpul 31, „fântâna“: jucătorul merge la câmpul 52 (”gardul”) și nu poate părăsi acest câmp până ce un alt jucător nu îl trage de acolo, când ajunge pe același câmp;
• Câmpul 42, „labirintul“: jucătorul se întoarce pe câmpul de unde a plecat;
• Câmpul 52, „gardul“: jucătorul stă pe loc până ce un alt jucător ajunge pe același câmp și-i ia locul;
• Câmpul 58, „craniul“ – jucătorul trebuie să se întoarcă la câmpul de Start. Câștigă primul jucător care ajunge pe câmpul 63. Pe acest câmp, însă, nu se poate ajunge decât dacă numărul obținut cu zarurile este exact același cu numărul de câmpuri necesar pentru a ajunge acolo. Dacă numărul nu coincide, jucătorul va merge înapoi cu tot atâtea câmpuri cât a depășit numărul respectiv. Dacă jucătorul ajunge pe un câmp „gâscă“, va continua în sens opus, în loc să meargă în față
Jocul Ludo cum Sau nu te Supara frate :

Ludo este un joc de bord popular derivat dintr-un joc indian vechi numit Pachisi. Este un joc de familie distractiv care este jucat cu două până la patru persoane.

De obicei, piesele sunt albastre, rosii, verzi si galbene. Jocul este recomandat pentru educatia copiilor.
Jocul este se desfasoara intre 2 si 4 jucatori.Scopul jocului este de a muta toate cele patru piese de la pozitia de start în centru.
Jucatorii incep jocul cu toate cele patru piese in pozitia de baza. Fiecare runda incepe cu o aruncare de zar apoi o mutare a piesei. Daca zarul se opreste la 6, jucatorul arunca cu zarul din nou si ambele(sau mai multe) numere sunt utilizate pentru a face o miscare cu piesa utilizata. Mutarile sunt efectuate in jurul tablei de joc, in sensul acelor de ceasornic. Pentru a pozitiona piesa in pozitia de start, zarul trebuie sa se opreasca la cifra 6, altfel piesa sta in pozitia de baza.
Daca mutarea piesei unui jucator(sau una din sub-mutarile acestuia in caz de multi-roll) se termina intr-un cerc care este ocupat de piesa adversarului, piesa este capturata si retinuta in baza adversarului. Piesa capturata poate fi restituita doar daca la aruncarea cu zarul va cadea 6.
O piesa nu poate fi mutata intr-un loc care este ocupat de o alta piesa de aceeasi culoare.
Daca nu se poate efectua nicio mutare legala la curenta aruncare de zaruri, jucatorul trebuie sa isi paseze mutarea.
Cand o piesa este mutata in casa jucatorului, aceasta nu mai poate fi capturata.
Jucatorul care reuseste sa isi mute toate piesele in pozitia initiala din centru castiga jocul.
Joc interactiv, societate pentru copii si adulti 7 in 1
Fabricat din material Pvc si materiale siguri si ne toxice
REcomandta copiilor 3 ani +

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 9:00-15:00 L - V

0770642341 contact@karlatoys.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!